lundi 11 janvier 2010

Fem pinya?

El Fòrum Alsina fa deu anys. La Gaseta del Règim publicava ahir [Diumenge 10 de gener de 2010] una entrevista a dues de les cares més visibles d'aquest grup de clergues anticlericals. Diuen que defensen la llibertat, la pluralitat i el diàleg. Bé. Fem pinya per demanar la celebració a la diòcesi de Girona de Misses de la forma extraordinària del Ritu Romà, altrament dita, Missa tridentina? Ah, no, no es tracta d'aquesta llibertat i pluralitat. Ells demanen la seva llibertat i pluralitat, no pas la dels altres. És per això que no utilitzen el missal i no consagren; perquè són lliures. Bé. Sembla estrany: ells fan el que volen i encara es queixen perquè els altres no fan el que ells volen. És clar, ells ho fan tot bé i són molt bons, grans pastors exemplars en la caritat i l'amor al proïsme. I els altres són malos malísimos que ho fan tot malament, són avars i odien tothom. Bé.

5 puntualitzacions:

Oriol a dit…

Avui parlen del mateix tema a Germinans i els hi donen un bon repàs.

B. a dit…

Cert, són uns "copions", hehe. Era, però, previsible. Tanmateix, no estic d'acord en el que diuen. Erren els trets: el Fòrum no ha mort, ni molt menys.

Oriol a dit…

Tens raó. Nomes per llegir una frase tan recargolada com "descontant els difunts", per referir-se a quants membres son, ja paga la pena. Al menys han quedat per fer riure.

B. a dit…

El Fòrum donarà encara algunes guerres. Ja ho veurem. Sobretot, aprofitaran l'aniversari d'enguany. Ja patiran els gionins, ja! O potser no?

L'home tranquil a dit…

Sí, jo també penso que el Fòrum no és mort. En tot cas hiverna o està a l'expectativa. GG són massa triomfalistes.